Kalendarz

wrz.
3
czw
” Zwaśnione pory roku ” – zajęcie edukacyjne dla Tygrysków prowadzone przez Panią psycholog
wrz. 3 całodniowy
" Zwaśnione pory roku " - zajęcie edukacyjne dla Tygrysków prowadzone przez Panią psycholog

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

wrz.
11
pt.
” Misiulek w przedszkolu ” – zajęcie edukacyjne dla Tygrysków prowadzone przez Panią psycholog
wrz. 11 całodniowy
" Misiulek w przedszkolu " - zajęcie edukacyjne dla Tygrysków prowadzone przez Panią psycholog

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

wrz.
24
czw
” Mrok i jego przyjaciele ” – zajęcie edukacyjne dla Tygrysków prowadzone przez Panią psycholog
wrz. 24 całodniowy
" Mrok i jego przyjaciele " - zajęcie edukacyjne dla Tygrysków prowadzone przez Panią psycholog

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

” Bezpieczna droga do przedszkola ” – zajęcie edukacyjne dla wszystkich przedszkolaków
wrz. 24 całodniowy
” Bezpieczna droga do przedszkola ” – zajęcie edukacyjne dla wszystkich przedszkolaków

24.09.2020r. ( czwartek ) zapraszamy wszystkie przedszkolaki do udziału w  zabawie „Bezpieczna droga do przedszkola „ .Podczas wspólnej zabawy w grupie przedszkolaki będą pogłębiały wiadomości z zakresu znajomości ruchu drogowego , znajomości  numerów alarmowych , tego, jak należy zachować się w sytuacjach zagrożenia.

Zdobyte informacje zastosują w zabawie , podczas rozwiązywania zagadek oraz wykonywania zadań.

 

wrz.
29
wt.
” Co żyje wokół nas ” – zajęcie edukacyjne w Tygryskach w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
wrz. 29 całodniowy
„ W Polsce mieszkamy, ale nasz kontynent Europę dobrze znamy i Europejczykami dumnie się nazywamy” – zajęcie edukacyjne dla wszystkich przedszkolaków
wrz. 29 całodniowy
„ W Polsce mieszkamy, ale nasz kontynent Europę dobrze znamy i Europejczykami dumnie się nazywamy” – zajęcie edukacyjne dla wszystkich przedszkolaków

Serdecznie zapraszamy wszystkie przedszkolaki na zajęcie edukacyjne pt. „ W Polsce mieszkamy, ale nasz kontynent Europę dobrze znamy i Europejczykami dumnie się nazywamy „,które odbędą się w poszczególnych grupach 29.09.2020r. w ramach realizacji w bieżącym roku szkolnym Innowacji Pedagogicznej ” Przedszkolak rusza w świat „.

Głównym celem zajęć w ramach Innowacji jest motywowanie dzieci do pogłębiania wiedzy o otaczającym je świecie oraz pobudzanie zainteresowania Polską oraz innymi krajami Europy.

Paź
1
czw
” Kto nam pomoże ” – zajęcie edukacyjne w Tygryskach w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Paź 1 całodniowy
” Rycerz i jego giermek ” – Delfinki biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog
Paź 1 całodniowy
” Rycerz i jego giermek ” – Delfinki biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

Paź
6
wt.
” Kto nam pomoże ” – Słoneczka poznają pracę pielęgniarki w ramach realizacji Programu Doradztwa Zawodowego
Paź 6 całodniowy
Paź
8
czw
” Dziewczynka z obrazka ” – Tygryski biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog
Paź 8 całodniowy
" Dziewczynka z obrazka " - Tygryski biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

” Kto nam pomoże ” – Puchatki poznają pracę pielęgniarki w ramach realizacji Programu Doradztwa Zawodowego
Paź 8 całodniowy
” Policjanci w naszym mieście ” – zajęcie edukacyjne w Delfinkach w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Paź 8 całodniowy
Paź
9
pt.
” Święto DRZEWA ” – zajęcie edukacyjne dla wszystkich przedszkolaków
Paź 9 całodniowy
" Święto DRZEWA " - zajęcie edukacyjne dla wszystkich przedszkolaków

W dniu 9 października 2020r. /piątek/
zapraszamy przedszkolaków wszystkich grup wiekowych na zajęcia

pt : „ ŚWIĘTO DRZEWA ”

w ramach realizowanego programu „Klubu Gaja”.
Prosimy w tym dniu o ubranie dzieci na kolor brązowy i zielony oraz nakrycie głowy koroną z liści.

Dziękujemy.

Paź
12
pon
” Nasza Pani ” – zajęcie edukacyjne w Tygryskach w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Paź 12 całodniowy
” Starszaki kodują, drogę wskazują! ” – zajęcie edukacyjne dla Tygrysków
Paź 12 – Paź 13 całodniowy
” Starszaki kodują, drogę wskazują! ” – zajęcie edukacyjne dla Tygrysków

” Starszaki kodują, drogę wskazują! ” – zajęcie edukacyjne dla Tygrysków

W dniach 12 i 13.10 TYGRYSKI wezmą udział w zabawach realizowanych w ramach CodeWeek’u.

Dzieci będą rozwijać umiejętność logicznego myślenia wykorzystując matę do kodowania.

Życzymy miłej zabawy podczas zdobywania umiejętności matematycznych !

Paź
13
wt.
” Skąd się biorą smaczne obiadki ” – Słoneczka poznają pracę kucharki w ramach realizacji Programu Doradztwa Zawodowego
Paź 13 całodniowy
„ Z Krecikiem i Cypiskiem poznajemy Czechy ” – zajęcie edukacyjne dla wszystkich przedszkolaków w ramach realizowania Innowacji Pedagogicznej
Paź 13 całodniowy
„ Z Krecikiem i Cypiskiem poznajemy Czechy ” - zajęcie edukacyjne dla wszystkich przedszkolaków w ramach realizowania Innowacji Pedagogicznej

” Z Krecikiem i Cypiskiem poznajemy Czechy „ – zajęcie edukacyjne dla wszystkich przedszkolaków ( w swoich grupach ) w ramach realizacji w bieżącym roku szkolnym Innowacji Pedagogicznej ” Przedszkolak rusza w świat „. Głównym celem zajęć w ramach Innowacji jest motywowanie dzieci do pogłębiania wiedzy o otaczającym je świecie oraz pobudzanie zainteresowania Polską oraz innymi krajami Europy. Podczas zajęć dzieci nauczą się w.in. wskazać Czechy na mapie poznają zwroty  grzecznościowe w języku Czeskim , poznają też bohaterów  bajek: Krecik, Rumcajs, Sąsiedzi .

 

 

Paź
14
śr
” Czym zajmuje się nasza Pani ” – Puchatki poznają pracę nauczyciela w ramach realizacji Programu Doradztwa Zawodowego
Paź 14 całodniowy
” Skąd się biorą smaczne obiadki ” – zajęcie edukacyjne w Tygryskach w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Paź 14 całodniowy
” Nasza Pani ” – Słoneczka poznają pracę nauczyciela w ramach realizacji Programu Doradztwa Zawodowego
Paź 14 całodniowy
Paź
15
czw
” Kamień i łódki ” – Tygryski biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog
Paź 15 całodniowy
" Kamień i łódki " – Tygryski biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

” Czy pająk jest naprawdę taki straszny ? ” – Delfinki biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog
Paź 15 całodniowy
” Czy pająk jest naprawdę taki straszny ? ” – Delfinki biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

” Nasza Pani ” – Delfinki poznają pracę nauczyciela w ramach realizacji Programu Doradztwa Zawodowego
Paź 15 całodniowy
Paź
20
wt.
” Skąd się biorą smaczne obiadki ” – Puchatki poznają pracę kucharki w ramach realizacji Programu Doradztwa Zawodowego
Paź 20 całodniowy
” Skąd się biorą smaczne obiadki ” – zajęcie edukacyjne w Delfinkach w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Paź 20 całodniowy
Paź
22
czw
” O laleczce , która była klaunem ” – Tygryski biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog
Paź 22 całodniowy
" O laleczce , która była klaunem " – Tygryski biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

 

 

Paź
23
pt.
” Badacz przyrody ” – zajęcia edukacyjne dla Delfinków i Tygrysków
Paź 23 całodniowy
" Badacz przyrody " - zajęcia edukacyjne dla Delfinków i Tygrysków

Panie z Pracowni Chemii i Fizyki Pałacu Młodzieży przeprowadzą  eksperymenty z aktywnym udziałem dzieci. W programie zajęć znajdują się spektakularne eksperymenty chemiczne i fizyczne jak również proste doświadczenia do powtórzenia w domu. 

Paź
28
śr
” Policjanci w naszym mieście ” – zajęcie edukacyjne w Tygryskach w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Paź 28 całodniowy
” Kto nam pomoże ” – zajęcie edukacyjne w Delfinkach w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Paź 28 całodniowy
Paź
30
pt.
” Szkoła pamięta ” – zajęcie edukacyjne dla Tygrysków w ramach udziału w akcji MEN
Paź 30 całodniowy
" Szkoła pamięta " - zajęcie edukacyjne dla Tygrysków w ramach udziału w akcji MEN

” Szkoła pamięta „ to  zajęcie w ramach udziału naszego Przedszkola w kolejnej edycji akcji MEN.

W trakcie zajęć zachęcamy dzieci do upamiętnienia ważnych rocznic i wydarzeń historycznych. Chcemy także zwrócić większą uwagę na historię małych ojczyzn oraz pamięć o lokalnych bohaterach.

Celem akcji jest zwrócenie uwagi na potrzebę pielęgnowania pamięci o bohaterach naszej wolności, szczególnie tych, którzy są związani z historią danego miejsca, regionu, społeczności. Inicjatywa jest realizowana w okresie, w którym w sposób szczególny wspominamy zarówno naszych bliskich, jak i tych, którzy zapisali się w historii – tej ogólnonarodowej i lokalnej. W ten sposób akcja nawiązuje do polskiej tradycji świąt zadusznych.

Lis
3
wt.
” Jak Wojtek został strażakiem ” – Słoneczka poznają pracę strażaka w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Lis 3 całodniowy
Lis
5
czw
Puchatki poznają pracę strażaka na podstawie opowiadania „Jak Wojtek został strażakiem”
Lis 5 całodniowy
” Jak Wojtek został strażakiem ” – Delfinki poznają pracę strażaka w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Lis 5 całodniowy
Lis
10
wt.
” Szkoła do hymnu ” – udział przedszkolaków w akcji pod patronatem MEN
Lis 10 całodniowy
" Szkoła do hymnu " - udział przedszkolaków w akcji pod patronatem MEN

Ponad 4 mln uczniów i 400 tys. nauczycieli z przeszło 20 tys. szkół w Polsce i za granicą o symbolicznej godzinie 11:11 wspólnie odśpiewało 4 zwrotki „Mazurka Dąbrowskiego” w ramach akcji „Szkoła do hymnu”.

Przedsięwzięcie to wspólna inicjatywa Ministra Edukacji Narodowej oraz Rady Dzieci i Młodzieży. Do udziału w akcji zostały zaproszone wszystkie szkoły, przedszkola i placówki oświatowe w Polsce oraz polskie szkoły za granicą.Celem inicjatywy jest zachęcenie dzieci i młodzieży do wspólnego przeżywania Narodowego Święta Niepodległości oraz kształtowanie szacunku wobec polskich symboli narodowych.

 

” Nasza pierwsza sesja zdjęciowa ” – Słoneczka poznają zawód fotografa w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Lis 10 całodniowy
Lis
12
czw
Puchatki poznają pracę fotografa, efekty jego pracy, wykorzystywany sprzęt.
Lis 12 całodniowy
Lis
16
pon
” Wycieczka do Francji ” – zajęcie edukacyjne dla wszystkich przedszkolaków.
Lis 16 całodniowy
” Wycieczka do Francji ” – zajęcie edukacyjne dla wszystkich przedszkolaków.

W DNIU 16 LISTOPADA ZAPRASZAMY PRZEDSZKOLAKI ZE WSZYSTKICH GRUP NA ZAJĘCIA ” Wycieczka do FrancjiPROWADZONE W RAMACH INNOWACJI RADY PEDAGOGICZNEJ PRZEDSZKOLA PT. „ PRZEDSZKOLAK RUSZA W ŚWIAT ”
W tym dniu zdobędziemy nieco wiadomości o kolejnym kraju Unii Europejskiej i posmakujemy francuskiej kuchni.

Mile widziane będą berety na głowach oraz apaszki na szyjach przedszkolaków.

Lis
17
wt.
” Nasza pierwsza sesja zdjęciowa ” – Tygryski poznają zawód fotografa w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Lis 17 całodniowy
Lis
18
śr
” W świecie technologii ” – zajęcie edukacyjne w Tygryskach
Lis 18 całodniowy
” Kto przynosi listy? ” – Delfinki poznają pracę listonosza w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Lis 18 całodniowy
” Kto przynosi listy? ” – Słoneczka poznają pracę listonosza w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Lis 18 całodniowy
Lis
19
czw
” Jak Wojtek został strażakiem ” – Tygryski poznają pracę strażaka w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Lis 19 całodniowy
Lis
20
pt.
„Kto przynosi listy?” -Puchatki poznają pracę listonosza w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Lis 20 całodniowy
” Kto przynosi listy? ” – Tygryski poznają pracę listonosza w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Lis 20 całodniowy
Lis
25
śr
” Przygody Misia ” – oglądanie filmu edukacyjnego w Delfinkach na temat bezpiecznego korzystania z narzędzi cyfrowych.
Lis 25 całodniowy
Lis
27
pt.
” Wojtek , Antek i ból głowy ” – zajęcie edukacyjne w Słoneczkach dotyczące odpowiedniego korzystania z komputera
Lis 27 całodniowy
Lis
30
pon
” Nasza pierwsza sesja zdjęciowa ” – Delfinki poznają zawód fotografa w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Lis 30 całodniowy
Gru
3
czw
” Bajka o podarowanym skrzydełku ” – Słoneczka biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog
Gru 3 całodniowy
" Bajka o podarowanym skrzydełku " - Słoneczka biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

” O kotku , który nie słuchał mamy ” – Tygryski biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog
Gru 3 całodniowy
" O kotku , który nie słuchał mamy " - Tygryski biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

Gru
4
pt.
” Poznajemy pracę górnika ” – zajęcie edukacyjne w Tygryskach w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Gru 4 całodniowy
Gru
10
czw
” Czy pająk jest naprawdę taki straszny ” – Tygryski biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog
Gru 10 całodniowy
" Czy pająk jest naprawdę taki straszny " -  Tygryski biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

” Zarozumiały baranek ” – Słoneczka biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog
Gru 10 całodniowy
" Zarozumiały baranek " - Słoneczka biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

Gru
11
pt.
„Świąteczne zakupy” – Puchatki poznają pracę ekpedientki w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Gru 11 całodniowy
Gru
17
czw
” O lisku , który do ogródka wtargnął ” – słuchanie bajki terapeutycznej – Słoneczka biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog
Gru 17 całodniowy
" O lisku , który do ogródka wtargnął " - słuchanie bajki terapeutycznej - Słoneczka biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

” Zagubiony promyczek ” – Tygryski biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog
Gru 17 całodniowy
" Zagubiony promyczek " - Tygryski biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

Gru
21
pon
„Świąteczne zakupy” – Tygryski poznają pracę ekpedientki w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Gru 21 całodniowy
Gru
22
wt.
” Jestem bezpieczny w sieci ” – zajęcie edukacyjne w Tygryskach
Gru 22 całodniowy
Gru
23
śr
” Czym mierzymy czas ” – Tygryski poznają pracę zegarmistrza w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Gru 23 całodniowy
Sty
4
pon
” Bezpieczni w mieście ” – Słoneczka poznają pracę Strażnika Miejskiego w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Sty 4 całodniowy
” Zawód – Sportowiec ” – zajęcie edukacyjne w Delfinkach w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Sty 4 całodniowy
Sty
7
czw
” Bezpieczni w mieście ” – Delfinki poznają zawód Strażnika Miejskiego w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Sty 7 całodniowy
Sty
8
pt.
” Chore oczy Alicji ” – zajęcie edukacyjne w Słoneczkach na temat prawidłowego korzystania z komputera
Sty 8 całodniowy
Sty
12
wt.
” Bezpieczne ferie ” – Tygryski poznają zawód Strażnika Miejskiego i Policjanta w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Sty 12 całodniowy
Sty
14
czw
” Szyjemy przebranie na bal ” – Słoneczka poznają pracę krawcowej w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Sty 14 całodniowy
Sty
15
pt.
” Dbamy o nasze zdrowie ” – Delfinki poznają pracę lekarza w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Sty 15 całodniowy
Sty
18
pon
” Babcia i Dziadek ” – Puchatki poznają zawody najbliższych w ramach realizacji programu preorientacji zawodowej.
Sty 18 całodniowy
” Kim jest moja babcia i mój dziadek ” – Słoneczka poznają zawody najbliższych
Sty 18 całodniowy
Sty
19
wt.
” Kim jest moja babcia i mój dziadek ” – Tygryski poznają zawody najbliższych w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Sty 19 całodniowy
Sty
20
śr
” Kim jest moja babcia i mój dziadek ” – Delfinki poznają zawody najbliższych w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Sty 20 całodniowy
Sty
21
czw
” O małej mrówce Irce i trzygłowym smoku ” – Słoneczka słuchają bajki terapeutycznej podczas zajęcia z Panią psycholog.
Sty 21 całodniowy
" O małej mrówce Irce i trzygłowym smoku " - Słoneczka słuchają bajki terapeutycznej podczas zajęcia z Panią psycholog.

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

” O małej mrówce Irce i trzygłowym smoku ” – Tygryski biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog
Sty 21 całodniowy
” O małej mrówce Irce i trzygłowym smoku ” - Tygryski biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

Sty
26
wt.
” Dbamy o nasze zdrowie ” – Tygryski poznają pracę lekarza w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Sty 26 całodniowy
Sty
27
śr
” Dbamy o nasze zdrowie ” – Puchatki poznają pracę lekarza w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Sty 27 całodniowy
” Dbamy o nasze zdrowie ” – Słoneczka poznają pracę lekarza w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Sty 27 całodniowy
Sty
28
czw
” Domek na drzewie ” – Tygryski biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog
Sty 28 całodniowy
" Domek na drzewie " - Tygryski biorą udział  w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

” Zwaśnione pory roku ” – Słoneczka słuchają bajki terapeutycznej podczas zajęcia z Panią psycholog .
Sty 28 całodniowy
" Zwaśnione pory roku " - Słoneczka słuchają bajki terapeutycznej podczas zajęcia z Panią psycholog .

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

Sty
29
pt.
” Szyjemy przebranie na bal ” – Tygryski poznają pracę krawcowej w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
Sty 29 całodniowy
lt.
1
pon
„ Krawcowa” – Puchatki i Słoneczka poznają pracę krawcowej w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
lt. 1 całodniowy
lt.
2
wt.
” Instrumenty różne mamy i chętnie na nich coś zagramy ” – Delfinki poznają pracę muzyka w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
lt. 2 całodniowy
lt.
4
czw
” Wilczek i jego przyjaciel króliczek ” – Słoneczka oraz Tygryski słuchają bajki terapeutycznej podczas zajęcia z Panią psycholog
lt. 4 całodniowy
" Wilczek i jego przyjaciel króliczek " - Słoneczka oraz Tygryski słuchają bajki terapeutycznej podczas zajęcia z Panią psycholog

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

lt.
5
pt.
” Instrumenty różne mamy i chętnie na nich coś zagramy ” – Tygryski poznają pracę muzyka w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
lt. 5 całodniowy
lt.
9
wt.
” Muzyk ” – Puchatki poznają pracę muzyka w ramach realizacji programu Doradztwa Zawodowego
lt. 9 całodniowy
lt.
10
śr
” Na balu w WIEDNIU „ – zajęcia edukacyjne we wszystkich grupach wiekowych w ramach Innowacji Rady Pedagogicznej pt. „ PRZEDSZKOLAK RUSZA W ŚWIAT ”
lt. 10 całodniowy
” Na balu w WIEDNIU „ - zajęcia edukacyjne we wszystkich grupach wiekowych w ramach Innowacji Rady Pedagogicznej  pt. „ PRZEDSZKOLAK RUSZA W ŚWIAT ”

ZAPRASZAMY WSZYSTKIE PRZEDSZKOLAKI NA ZAJĘCIA ” Na balu w WIEDNIU
PROWADZONE W RAMACH INNOWACJI RADY PEDAGOGICZNEJ PRZEDSZKOLA
PT. „ PRZEDSZKOLAK RUSZA W ŚWIAT ”
W tym dniu poznamy tradycje , zabytki oraz tańce ludowe Austrii.

lt.
11
czw
” Urządzanie – malowanie ” – zajęcie edukacyjne w Tygryskach dotyczące bezpiecznego korzystania z urządzeń cyfrowych
lt. 11 całodniowy
lt.
15
pon
” Nieprzespana noc ” – zajęcie edukacyjne w Słoneczkach na temat prawidłowego korzystania z komputera
lt. 15 całodniowy
lt.
17
śr
ŚWIATOWY DZIEŃ KOTA – zabawy i konkursy we wszystkich grupach , poznanie pracy weterynarza.
lt. 17 całodniowy
lt.
22
pon
„Kubusiowi Przyjaciele Natury” – zajęcie edukacyjne dla wszystkich przedszkolaków.
lt. 22 całodniowy
„Kubusiowi Przyjaciele Natury” – zajęcie edukacyjne dla wszystkich przedszkolaków.

To  zajęcia w ramach programu „Kubusiowi Przyjaciele Natury” 

W tym dniu dzieci z wszystkich grup dowiedzą się jak dbać o środowisko naturalne, jak segregować śmieci, oszczędzać energię oraz wodę, a także jak aktywnie spędzać czas w zgodzie z naturą.

lt.
23
wt.
” Festiwal Artystów ” – zajęcie edukacyjne w Tygryskach dotyczące bezpiecznego korzystania z urządzeń cyfrowych i bezpieczeństwa w sieci
lt. 23 całodniowy
lt.
24
śr
” Alicja w krainie internetu ” – zajęcia edukacyjne w Puchatkach , Słoneczkach i Tygryskach dotyczące prawidłowego korzystania z komputera
lt. 24 całodniowy
lt.
25
czw
” Piłka ” – Tygryski słuchaja bajki terapeutycznej i biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog
lt. 25 całodniowy
" Piłka " - Tygryski słuchaja bajki terapeutycznej i biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

” W przedszkolnym laboratorium ” – Przedszkolaki biorą udział w eksperymentach i zabawach badawczych w swoich salach
lt. 25 całodniowy
Mar
1
pon
” Czy to dobrze , czy to źle ? ” – zajęcie edukacyjne w Słoneczkach dotyczące odpowiedniego korzystania z komputera
Mar 1 całodniowy
Mar
2
wt.
” Smog – co to za stwór ? ” – zajęcie edukacyjne w Słoneczkach
Mar 2 całodniowy
” ZAJĘCIA Z EKOLOGII – WALKA ZE SMOGIEM ” – zajęcia edukacyjne we wszystkich grupach wiekowych
Mar 2 całodniowy
" ZAJĘCIA Z EKOLOGII – WALKA ZE SMOGIEM " – zajęcia edukacyjne we wszystkich grupach wiekowych

Nasze przedszkole realizując kampanię edukacyjną „Robimy pozytywną atmosferę” włącza się w działania edukacyjne, których celem jest budowanie świadomości na temat zjawiska smogu oraz motywowanie do przeciwdziałania problemowi poprzez wdrażanie, utrzymywanie i propagowanie właściwych postaw.

Kampania „RO2BIMY POZYTYWNĄ ATMOSFERĘ” koncentruje się wokół poczucia odpowiedzialności i przejmowania inicjatywy w kwestii walki ze smogiem. Pomoże ona uwierzyć mieszkańcom województwa śląskiego w to, że ich rola w walce ze smogiem jest niezwykle istotna. Siła zbiorowego działania to suma indywidualnych kroków podejmowanych dla wspólnego dobra.

Mar
4
czw
” Rycerz i jego giermek ” – Tygryski słuchają bajki terapeutycznej i biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog
Mar 4 całodniowy
" Rycerz i jego giermek " - Tygryski słuchają bajki terapeutycznej i biorą udział w zajęciu edukacyjnym z Panią Psycholog

Jest to jedno z zajęć prowadzonych przez Panią psycholog w ramach realizacji PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO p.t „ Problem mam, lecz radę dam ”
– czytanie bajek terapeutycznych mających pomóc dzieciom zrozumieć świat i samych siebie.

Jednym ze sposobów pomocy dzieciom jest odkrywanie roli literatury, a szczególnie czytanie bajek, które dają wsparcie, kompensują niezaspokojone potrzeby, przedstawiają inne wzory myślenia i działania, a tym samym budują zasoby osobiste, stymulują rozwój. Umożliwiają poznanie i zrozumienie cudzych, a potem własnych motywów działania.
Bajka terapeutyczna jest w psychoterapii metodą obniżania poziomu lęku. Fabuła takiego fantastycznego opowiadania dotyczy różnych sytuacji wzbudzających lęk.Jedną z cech charakterystycznych bajek jest sposób przedstawiania  świata , eksponowanie bodźców wyodrębnionych jako lękotwórcze i łączenie ich z bodźcami pozytywnymi tak, by ułatwić proces oswajania, wygaszania i przewarunkowania lęku u dziecka.Bajki terapeutyczne leczą, obniżają napięcie, pomagają radzić sobie z lękiem. Są pomocne w profilaktyce. 

” W przedszkolnym laboratorium ” – zabawy badawcze w Delfinkach
Mar 4 całodniowy
” Czy to dobrze , czy to źle ? ” – zajęcie edukacyjne w Słoneczkach dotyczące odpowiedniego korzystania z komputera
Mar 4 całodniowy
Mar
8
pon
” Badacz przyrody ” – warsztaty przyrodnicze w Delfinkach i Tygryskach z udziałem pracowników Pałacu Młodzieży w Katowicach
Mar 8 całodniowy
” Kto pomaga roślinom ? ” – Słoneczka poznają pracę ogrodnika w ramach realizacji Programu Doradztwa Zawodowego
Mar 8 całodniowy
Mar
10
śr
” Przedszkolakom na zdrowiu zależy , dlatego o higienę dbają jak należy ” – zajęcie edukacyjne we wszystkich grupach w ramach programu ” Czyściochowe Przedszkole
Mar 10 całodniowy
” Przedszkolakom na zdrowiu zależy , dlatego o higienę dbają jak należy ” – zajęcie edukacyjne we wszystkich grupach w ramach programu ” Czyściochowe Przedszkole

W związku z realizacją w naszym przedszkolu Programu Edukacyjnego „CZYŚCIOCHOWE PRZEDSZKOLE” w dniu 10 marca 2021r. we wszystkich grupach odbędą się zajęcia edukacyjne i warsztaty pod hasłem:

” Przedszkolakom na zdrowiu zależy, dlatego o higienę dbają jak należy”.